Suchy szampon do włosów ISANA

Ten kosmetyk był na mojej liście zakupowej, od kiedy tylko się dowiedziałam, że istnieje coś takiego jak suchy szampon. Stwierdziłam, że miło mieć coś takiego co uratuje nas w awaryjnych sytuacjach.
A kiedy jeszcze zobaczyłam jego cenę na promocji-5,99 zł nie było odwrotu. I pobiegłam jak szalona do Rossmanna. Od razu rzuciła mi się w oczy ta zielona butelka.



Ja go używam na 3 dzień od mycia włosów, kiedy to włosy nie wyglądają jeszcze tragicznie, ale nie nadają się aby wyjść na zewnątrz w rozpuszczonych. Używam wtedy tego szamponu, związuję włosy w koczek i mogę wyjść do ludzi, nie strasząc tłustymi strąkami u nasady.

Stosuję go trochę inaczej niż jest napisane na opakowaniu. Tzn. po nałożeniu go na włosy czekam 1-2 minuty, w tym czasie np. zaparzam sobie herbatę, zmywam  paznokcie, zbieram porozrzucane skarpetki itp. Po tym czasie lekko go wmasowuję we włosy. Już wtedy można zauważyć, że włosy lekko się unoszą i są dużo świeższe u nasady. Resztę proszku wycieram ręcznikiem.

Plusy:
-odświeżenie włosów w ciągu kilku minut
-uniesienie włosów u nasady
-zwiększona objętość
-niska cena, szczególnie w promocji

Minusy:
-efekt na moich włosach utrzymuje się ok.3-4h przy rozpuszczonych włosach, cały dzień-gdy włosy są związane
-lekko matowi włosy(ale nie oczekiwałam po nim efektu jak po tradycyjnym myciu)

Ogólna opinia:
Na pewno kupię ponownie, gdy tylko skończy mi się ta butelka, bo nie sądzę, żebym znalazła lepszy suchy szampon w podobnej cenie.

1 komentarz:

  1. Ja też kupiłam na promocji i bardzo się cieszę, że nie dałam za niego pełnej ceny bo zupełnie się u mnie nie sprawdził :( Czego bym nie próbowała, biały proszek zawsze w jakiejś (niestety widocznej) ilości zostaje. Nie mam takiego problemu z innymi tego typu produktami, ale widocznie to zależy od włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...