Stojak na biżuterię z Biedronki

Dzisiaj post o tym jak i gdzie trzymam swoją biżuterię, głównie kolczyki. Uwielbiam długie kolczyki i mam ich ok.20 par. Kiedyś nosiłam codziennie inną parę, ale od kiedy na świecie pojawił się mój syn-musiałam je porzucić, bo jemu podobają się tak samo jak mnie i obawiam się, że trzymając go na rękach pewnego dnia stracę ucho.
Gdy zobaczyłam ten stojak w gazetce Biedronki, wiedziałam, że muszę się przyjrzeć mu bliżej w sklepie. Cena zachęcająca 9,99 zł, dwa kolory do wyboru-biały i czarny. Ja kupiłam biały. Stojak składa się z dwóch elementów-drzewka, na którym można powiesić biżuterię i podstawy, która to drzewko trzyma. Na podstawce dodatkowo można trzymać np. pierścionki.

Kupiłam więc, ale dopiero w domu zobaczyłam, że jakość jest raczej słaba. Drzewko stoi dosyć krzywo, jest wykonane z cienkiego plastiku (myślałam, że będzie chociaż z jakiejś sklejki) i łatwo wypada z podstawki, tzn. jeśli chcemy je np. przestawić, ale po zawieszeniu na nim biżuterii trzyma się całkiem nieźle.
To co mi się podoba to otworki w "gałęziach" dzięki czemu można tam umieścić kolczyki-wkręty i już ich nie zgubimy. Wygląda ładnie, estetycznie i dosyć stylowo. 
Minusem jest (jak wspomniałam) stabilność i wykonanie, ale za 9,99 zł nie można się raczej wiele spodziewać.
Oprócz tego stojaka, mam jeszcze 2-kupione kiedyś w Pepco. Ten z czerwoną sukienką kosztował chyba 9,99 zł i jego wykonanie jest świetne. Przede wszystkim ma dosyć solidną, drewnianopodobną podstawę i 6 rozgałęzień, dzięki czemu powiesimy wiele kolczyków i bransoletek. Ten z różową sukienką kosztował chyba 5,99 zł i wygląda dosyć ubogo, ale ma raczej służyć do ozdoby, bo wiele się na nim nie zawiesi.

Podobają się wam? Jak wy przechowujecie swoją biżuterię? Do czego macie największą słabość?

25 komentarzy:

  1. mam ten stojak z Pepco ;-) a z Biedronki kupiłam sobie organizer ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kolejna osoba, która skusiła się na coś z Biedronki. Ja skusiłam się na 3 organizery bo biżuterię trzymam w toaletce. Ale mam za to zieloną taką sukienkę i wisi na niej jedna para długich kolczyków w kształcie prezentów pod choinkę, które zakładam raz do roku ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki stojak na biżuterię z pepco :) Świetna sprawa, biżuterię mam na widoku i używam, wcześniej miałam w szkatułce i zapominałam rano żeby założyć cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  4. w Biedronce zakupiłam organizery

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki z Pepco, ale się rozleciał - w Biedronce kupiłam taki sam jak Ty i pisałam o nim tutaj: http://elfnaczi.blogspot.com/2014/03/jak-to-nazwali-w-biedronce-drzewko.html

    OdpowiedzUsuń
  6. te sukienki sa urocze,ale nie praktyczne.
    z kolei plastikowe drzewka wygladaja gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kupiłam sobie organizer z biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam go sobie dzisiaj kupić, ale już nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie taki stojaczek jest za mały,mam za dużo biżuterii...
    bransoletek z 15, kilka naszyjników a kolczyków to nie zliczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jeden to też za mało, dlatego mam trzy:)

      Usuń
  10. ja kupiłam kiedyś stojak na allegro za 21 zł i jestem bardzo zadowolona - jest metalowy o złoto-mosiężnym kolorze i wygląda porządnie. Sama idea drzewka jest bardzo kusząca, oglądałam je w biedronce, ale własnie jakość wykonania i rzucająca się w oczy plastikowatość zniechęciły mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba sie :) Stojaki "sukienkowe" mam i ja ;) Z bizuterii mam najwieksza slabosc do naszyjnikow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, podobają mi się takie gadżety jednak u mnie nie miałyby gdzie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałąm w mojej biedronce i nie było NIC, nie wierzę, że się rozeszły, więc musze poszukać w innej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są dwie Biedronki, więc w którejś na pewno bym znalazła, chociaż i tak dla pewności wolałam pójść w pierwszy dzień promocji:)

      Usuń
  14. ja uwielbiam kolczyki, zwłaszcza duże i pierścienie, im większe tym lepsze hehe :)
    już gdzieś widziałam ten stojak... hmm zapraszam Cię do mnie, może spodoba Ci się mój hiszpański blog i zostaniesz na dłużej a ja z wielką przyjemnością się odwdzięczę :)))))))

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest :) Ja biżuterię trzymam w szkatułkach, nie lubię jak tak stoi na wierzchu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat na drzewko się nie skusiła, tylko na organizer. Super miała pomysł Biedronka z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te twoje stojaki! ja swoją biżuterię przechowuje w dwóch kuferkach

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie prezentuje się to drzewko, ciekawe czy jeszcze są w Biedronce...

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie kupiłam organizer na szminki ☺, stojak fajny tyle ,że ja kolczyków mam cały kuferek i u mnie by się raczej nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. Stojaki z Pepco są cudne. Biżuterii mam tak dużo, że przechowuję ją w kilku pudełkach metalowych,a jeszcze każde kolczyki, naszyjniki, pierścionki są oddzielnie zapakowane do woreczków strunowych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dwa organizery przezroczyste ( na szminki i z przykrywką prostokątny) oraz drzewko białe z Biedronki, oraz taki jak ta sukieneczka po prawej stronie. Masz rację co do nietrwałości drzewka, ale ja zapłaciłam za nie 2zł na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobają mi się - są jak dla mnie mało estetyczne. Zdecydowanie ładniejsze widziałam na https://fabrykaform.pl/stojaki-na-bizuterie i tam zamierzam zamówić. Moim zdaniem jak to ma być na widoku, to musi zachwycać formą. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...