Koniec akcji "Zapuszczamy włosy na lato"

21 czerwca zakończyła się akcja "Zapuszczamy włosy na lato", którą zorganizowała Wiktoria. Oczywiście brałam w niej udział. Muszę się przyznać, że na początku stosowałam różne środki, aby ten wzrost przyśpieszyć i tak np.
  • w kwietniu nakładałam maskę drożdżową na skórę głowy
  • przez kawałek marca i lutego wcierałam kozieradkę
Ale potem moje lenistwo dało o sobie znać i odpuściłam sobie wszystkie przyśpieszacze, a postawiłam na odżywienie i dogłębną pielęgnację.
Przez ten okres używałam następujących produktów:
Szampony:
  • Babydream, który przesuszył mi włosy, więc jestem zmuszona poszukać innego delikatnego szamponu
  • Bambino
  • Deba Volume
  • Timotei "Drogocenne olejki"
Odżywki:
  • Timotei "Drogocenne olejki"
  • Deba odżywka regenerująca
  • Joanna b/s "Miód i cytryna"
Maski:
  • Biovax "Keratyna i Jedwab"
  • Ziaja "Intensywna Odbudowa:
  • Romantic maska regenerująca
Olejowanie:
  • niezbyt regularne, czasami co każde mycie, czasami raz w tygodniu. Najczęściej olejowałam na odżywkę oliwką Babydream i kilka razy olejem z pestek winogron
Porównanie włosów z tych 4 miesięcy wygląda następująco:

Przyrost jest widoczny gołym okiem, co mnie bardzo cieszy, bo mogę wreszcie zgarnąć je na jeden bok:) Nie wiem ile wynosi cm, bo po prostu nie umiem mierzyć włosów.
Nie jestem jednak do końca zadowolona z ich kondycji. W tym czasie miałam mnóstwo bad hair days, nie raz, nie dwa przeproteinowałam włosy i myślę, że muszę chyba zminimalizować trochę ilość kosmetyków, które używam, bo rzadko kiedy jestem zadowolona z ich wyglądu. Ideałem byłyby dla mnie włosy nawilżone o zdyscyplinowanych falach. Tylko jak to osiągnąć? Muszę się też wybrać na podcięcie końcówek-w końcu ostatni raz byłam u fryzjera w lutym.

Brałyście udział w akcji? Polecacie jakiś delikatny szampon do codziennego stosowania?

17 komentarzy:

  1. Faktycznie widac spory przyrost :) Natomiast mimo, ze czesto bylas niezadowolona z kondycji wlosow, golym okiem widac roznice ;) Pieknie blyszcza, widac, ze sa dobrze nawilzone :)! Co do szamponu, ja rowniez nie bylam zadowolona z BD, moze sprobuj myc wlosy odzywka? U mnie sie sprawdza. Skalp myje szamponem, dlugosc tylko odzywka (kallos al latte nadaje sie idealnie, a ze mi sie skonczyla uzywam Isany do lokow ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój plan działania przedstawiłam na swoim blogu. Postawiłam głównie na olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brałam udziału w akcji :). Rzeczywiście włosy urosły :).
    Niestety szamponu żadnego nie polecę bo ideału nie znam :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widać efekt jest i włosy są dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle Ci poszło ! Widać efekty !! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie brałam udziału,ale u Ciebie efekty są ogromne :)
    co do szamponu to polecam mój uwielbiany szampon z PO z organiczną oliwą z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać różnicę :) co do szamponu to ja uwielbiam Babydream,poza tym wciąż szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyrost i zmiana na lepsze jest widoczna gołym okiem. :)
    Z delikatniejszych szamponów polecam Ci Planeta Organica, Organiczny szampon do włosów z olejem z awokado (linia Afryka). Za jakiś czas napiszę u siebie recenzję, ja jestem z niego bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie brałam udziału w tej akcji, ale u Ciebie przyrost jest widoczny, a nad kondycją zawsze można jeszcze popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie brałam w tym udziału:P

    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że włosy urosły i są w lepszej kondycji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt świetny, pomimo braku systematyczności widać dużą różnicę! Jestem pod wrażeniem!

    PS. To Twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie staram się zapuszczać włosy i robię co mogę :D Również w ruch idzie drożdżowa maska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie urosły :)
    moje włosy tez często mają bad hair day :(

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne włosy, gratuluję sporego przyrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne włosy:) ja nie brałam udziału, regularnie ścinam:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...