Promocje w Naturze

Hej,
W mojej mieścinie są tylko dwie sieciowe drogerie-Rossmann i Natura. Zawsze z niecierpliwością czekam więc na ich nowe promocje. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co kupiłabym w Naturze, gdybym nie starała się ze wszystkich sił oszczędzać:)

Promocja jest aktualna od dzisiaj, a jej całość możecie zobaczyć tutaj.

P.S. Od wczoraj natomiast w Tesco w dziale F&F obowiązuje zniżka 30% na ubrania itp.
Nie wiem jak dla Was, ale ceny regularne ciuchów i akcesoriów w Tesco są dla mnie zbyt wysokie, a wydają się być dobrej jakości. Jeśli więc udałoby mi się kupić jakiś jesienny płaszczyk o 30% taniej wcale bym się nie obraziła.
Szczegóły tutaj.

P.S.2. Te promocje mnie wykończą:)

18 komentarzy:

  1. sama na kilka rzeczy skusiłabym się, ale jak wyjdzie to się okaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wybiore sie do natury w najblizszej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe promocje :) Kupiłabym parę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Upatrzyłam sobie kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej się na nic nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten garnier neo bo lubię antyperspiranty od garniera:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bana na zakupy,więc pewnie nic nie wpadnie w moje ręce w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko zaglądam do Natury,bo mi nie po drodze,ale mam ochotę cna coś z Kobo więc pewnie niebawem ją odwiedzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Antyperspirant w kremie mnie intryguje - chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pomadki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bylam dzisiaj w Naturze i nic nie wpadlo mi w oko. To nawet dobrze dla mojego portfela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niezłe promocje :D wykończą mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe znów promocje, mnie również wykończą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Love! Have a beautiful day!

    withlovefromkris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez myślę, że regularne ceny w Teskaczu to przesada, na wyprzedażach robią się bardziej adekwatne.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...