"Cotton balls" znowu w Biedronce/Świąteczne zestawy kosmetyków w Tesco

Hej,
Mam nadzieję, że nacieszyłyście się wolnym w środku tygodnia:) Dzisiaj pora na powrót do rzeczywistości, co na moim blogu oznacza przegląd promocji. W sklepach zrobiło się już bardzo świątecznie, mimo że jeszcze nawet nie ma połowy listopada. Pokażę Wam co ciekawego w Biedronce, Tesco i Lidlu.

Na początek Biedronka. Tu na stronach gazetki z prezentami głównie dla dzieci (ja wybieram się po puzzle z Peppą dla Synka) wypatrzyłam "Cotton balls". Pamiętam jaki był szał na Instagramie, gdy pojawiły się poprzednim razem. Kosztowały wtedy wprawdzie o 5 zł taniej, ale myślę, że i tym razem skuszę się na jeden komplet. Do kupienia będą od 7 grudnia.
Inne ozdoby świąteczne, a także pomysł na prezent dla dzieci, pendrivy ze Star Wars i książkami idealnymi na gwiazdkowy prezent zobaczycie tutaj. Ja chyba zażyczę sobie "Feblika" od Biedronkowego św.Mikołaja:)
W innej Biedronkowej akcji, od przyszłego poniedziałku do kupienia już świąteczne słodycze, kawy, herbaty itp., które można podarować na prezent. A oprócz tego zestawy kosmetyków:
Wszystkie zestawy i spożywcze smakolyki zobaczycie tutaj. 
I ostatnia z Biedronkowych promocji to aktualne od dzisiaj "Inspiracje tygodniowe", a w nich m.in.
Ja zastanawiam się czy nie podarować komuś na Święta takiego pendrive'a z Obelixem, nie przypominam sobie jednak, żebym miała w rodzinie jakichś fanów tej serii. Oprócz ww. prezentów do kupienia także np, nauszniki z wbudowanymi słuchawkami (?) Wszystkie te cuda tutaj.

W Lidlu od 16 listopada do kupienia ciepłe piżamy, zarówno dla dzieci i dla dorosłych. To fajny i praktyczny prezent i ja bym się na pewno z takiego ucieszyła:)

W tym samym czasie w Lidlu będzie trwał Tydzień Amerykański z masłem orzechowym, sosami i przekąskami w stylu z Zachodu, a także sprzedaż zabawek drewnianych. Ja przymierzam się do drewnianej kolejki. Wszystkie piżamy, amerykańskie jedzenie i zabawki zobaczycie tutaj.

Na koniec jeszcze Tesco, a w nim zestawy kosmetyków, czyli propozycje prezentów dla leniwych kupujących.

Wszystkie zestawy zobaczycie tutaj, tak samo jak akcesoria do pakowania prezentów i typowo świąteczne smakołyki.

Wybieracie się po "Cotton balls"? Komplet, który kupiłam poprzednio nadal czeka na idealne miejsce:)

16 komentarzy:

  1. Oj to trzeba się rozejrzeć w Biedronce :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam Cotton balls w netto, ale tylko 10 kul

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się po cotton ball :) mam nadzieję,że tym razem mi się uda je dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Od jakiegoś czasu poluję na te cotton balls. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka zawsze mnie czymś zaskoczy :) Na pewno skuszę się na zestawy prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już cotton bals z Biedronki mam, ale nie wiem czy nie dokupię jeszce jednego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnim razem nie udało mi się dorwać cotton balls więc spróbuję w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już Cotton balls z biedry, ale kuszą, mnie jeszcze jedne
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. CBS- coraz bliżej święta ;)
    Ostatnio często zaglądam do biedry i przyznam, że można dorwać całkiem ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy teraz uda mi się dorwać cotton balls

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba zapoluję na cotton balls :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...