Kosmetyki i Wittchen w Lidlu/ Zestawy świąteczne w Tesco i Carrefour

Spoglądam w kalendarz i znów mamy czwartek, więc pora na kolejne zestawienie promocji w kilku supermarketach. Na początek Biedronka. Od poniedziałku zaczęły się dwie akcje "Więcej świątecznych przysmaków" (LINK) i "Więcej świątecznych prezentów" (LINK). W tej drugiej kupiłam Mikołajkowy prezent dla Syna, a 23-go wybieram się po półlitrowy słoik pełen krówek, który będzie częścią prezentu dla kogoś na Gwiazdkę. Oprócz tych akcji w "Inspiracjach Tygodniowych" raczej słabo, poza np.
Przyjrzę się bliżej tym tacom, może okażą się idealnym tłem do zdjęć na bloga:) Więcej modeli tutaj.
Pora na Carrefour, w którym już Święta pełną parą. Tutaj można kupić książkę na prezent albo jeden z zestawów kosmetyków.


Więcej propozycji, w tym także ubraniowych i gadżeciarskich zobaczycie tutaj.
W Lidlu do kupienia będą kosmetyki na prezent m.n. La Luxe Paris, zestawy Ziaji itp., a oprócz tego znowu ubrania-dzianinowe spódnice, jegginsy i fajne blezery.


W tym samym czasie Lidl ponownie wprowadzi do sprzedaży akcesoria firmy Wittchen. I tym razem nie będą to torebki, a co? Tu się dowiecie.
 I na koniec jeszcze Tesco, w którym też już czuć Święta.


W tej gazetce widziałam fajny zestaw z balsamem czekoladowym i kulami do kąpieli, który chyba kupię dla mojej przyszłej (może) szwagierki.

A wy rozglądacie się już za prezentami?

16 komentarzy:

  1. Podobają mi się odoby świąteczne w tesco :) muszę się po nie wybrać

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się rozglądam, ale po angielskich sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świąteczne dekoracje kuszą :D uwielbiam takie domowe pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dekoracji swiatecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się dekoracje we wzory norweskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przyjrzeć bliżej tym tacom w Biedronce, może mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w biedronce zawsze fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na oku pościel w reniferki z Tesco, ale nie wiem czy u mnie będzie dostępna, bo pisze że tylko w wybranych sklepach. No zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pokazanych przez Ciebie rzeczy tak naprawdę spodobały mi się tylko ozdoby świąteczne - jakoś nic ciekawego nie ma w tych sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobaja mi się te zestawy kosmetyczne ;) co roku są coraz to lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...