Najciekawsze nowości w Rossmannie

Cześć!
Dzisiejszy post to prezentacja nowości do kupienia w Rossmannie. Niektóre już w niektórych sklepach są na półkach, na inne trzeba będzie poczekać aż do listopada. Co wydało mi się najbardziej interesujące? Zapraszam na subiektywny przegląd.
  • Bielenda, Vegan Friendly, Aksamitne kremowe masło do ciała wzbogacone o olej kokosowy-już widziałam na półce, ale sumienie nie pozwoliło mi kupić. Kosztowało 14,99 zł. Jest jeszcze też druga wersja z masłem karite.
  • Oh, My Sexy Hair, maska do włosów z algami. 650 ml za 14,99 zł. Jest jeszcze wersja z makadamią i następna z arganem. Ciekawa jestem co to za wynalazek, bo tanie to to jak barszcz.
  • Rihanna, Rogue, woda toaletowa dla dla kobiet
  • L'Oreal, maska z glinką oczyszczająca-to mieszanka 3 glinek i ekstraktem z eukaliptusa, która wystarczy na 10 aplikacji.

  • Selfie Project, 3 w 1, żel myjący + peeling + maseczka-ciekawa jestem co to za marka, bo to chyba jakaś nowość, a i sam produkt zapowiada się interesująco, z całkiem dobrym składem, jak na kosmetyk z drogerii
  • Isana, termoaktywny spray. do stylizacji włosów-to produkt, który ma wygładzić włosy podczas suszenia, nie pozbawiając je przy tym objętości i nie powodując przetłuszczania. Przydałoby mi się coś takiego, bo jak tylko suszę włosy suszarką, pod koniec dnia są nieświeże i przyklapnięte.
  • Eveline, Serum-koncentrat z bioaktywną witaminą C-chociaż pielęgnacji z Eveline nie lubię, to wit. C i owszem, dlatego ciekawa jestem tej nowości.
  • Eveline, baza pod cienie do powiek-zawiodłam się na bazie z Wibo, dlatego chętnie bym poszukała czegoś nowego co utrwali i przytrzyma cienie cały dzień. No, a produkt Eveline dodatkowo odżywia, ujędrnia i robi wszystko inne, w końcu to produkt typu 8 w 1, jak większość w asortymencie Eveline.
Co Was najbardziej zainteresowało? Widzieliście już te nowości na półkach w Rossmannie?


21 komentarzy:

  1. Ja sobie ostatnio kupiłam żel do brwi. Fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie maska z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Bielendy jest ciekawa, ale mam jeszcze sporo zapasów. Musi poczekać :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tych nowościach ! Dobrze o nich wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie woda Rihanny oraz maseczka L'Oreal. Mam nadzieję wkrótce ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło kokosowe od Bielendy będzie na liście moich zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie najbardziej interesuje nowa linia Loreal

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiła mnie ta maska z algami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten preparat z witaminą C oraz masło od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska z algami "my sexy hair" wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuję nabyć maskę oczyszczającą z glinką L'Oreala oraz bazę pod cienie Eveline :) Super post, inaczej bym to przeoczyła :)


    PS: Zapraszam na rozdanie z Chyawanprash! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło do ciała Bielendy może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Testuję właśnie maskę Oh My, Sexy Hair :) Generalnie przyjemna, ładnie pachnie, ale nie jest jakaś super mocno wygładzająca, raczej dość lekka. U mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty :) Podoba mi się żel myjący peeling maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, nie wiedziałam, że możemy spodziewać się takich ciekawostek. Nie mogę się doczekać, żeby niektórych wypróbować :) dzięki za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masło Bielenda, maska do włosów i maska Loreal rzuciły mi się w oczy już jakiś czas temu i mocno zaciekawiły ;) Mam podobnie z marką Eveline, nie przepadam za ich pielęgnacją, ale wit C uwielbiam, więc mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam już te maski oh my sexy hair i bardzo mnie ciekawi ale mam aktualnie ban na maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...