Zakupy z września-Iwos, Rossmann, Biedronka

Dzisiaj post z serii tych ulubionych, bo zakupowy. Pokażę co kupiłam we wrześniu wraz z podsumowaniem ile mnie to wszystko kosztowało.

Na początek zakupy online. Na iwos.pl lubię klikać, bo często mają darmową dostawę z niskim progiem cenowym i zawsze przesyłka dociera bardzo szybko. Tym razem darmowa dostawa obowiązywała przy zakupie dowolnego produktu nieznanej mi marki Okani.
Kupiłam więc:

  • olej z pestek śliwek za 9,99 zł
  • olej do włosów średnioporowatych od Anwen za 29,99 zł
  • białą glinkę myjącą do ciała i włosów za 6,90 zł
Kolejne zakupy to już Biedronka. Jakoś na początku miesiąca była tam wyprzedaż kosmetyków. Niewiele było interesujących rzeczy, ale co nieco udało mi się kupić za grosze.


  • krem do rąk z olejkiem arganowym z AA Etnic za 2 zł
  • krem do stóp z AA Etnic za 2 zł
  • dezodorant Neo Garnier za 4 zł. Z niego cieszę się najbardziej, bo cena regularna to około 13 zł.
  • maska do włosów Marion za 7,99 zł (poza promocją, ale kupiłam bo podobno podkreśla skręt włosów, co moim oklapłym falom się przyda).
I ostatnie nowości ze starego dobrego Rossmanna.



  • peeling do ciała z Isany za 5,59 zł-to chyba jakaś limitowanka, bo teraz na stronie go nie widzę
  • suchy szampon Pantene 9,59 zł-użyłam już kilka razy i jestem mile zaskoczona, póki co
  • serum do twarzy Biotaniqe 19,99 zł
  • lakier Nivea za 7,99 zł. Chciałam ten nowy Care & Hold, ale do mojego Rossa jeszcze nie dotarł.
Po podsumowaniu wychodzi, że wydałam 106,30 zł, ale skreśliłam tym sposobem dwa produkty z mojej jesiennej wishlisty, czyli serum do twarzy i olejek Anwen.

To tyle nowości z września. Teraz jak większość z Was szykuję się na promocję na kolorówkę:) W niedziele pojawi się moja wishlista.

Znacie coś z moich zakupów

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie oprócz powyższych nic ciekawego nie było.

      Usuń
  2. A ja w biedronce nic fajnego nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej z pestek śliwki mnie interesujeod jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak sprawdzi się ten olej od Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, czytałam o nich same pozytywne opinie.

      Usuń
  5. Fajne zakupy. Tanio kupiłaś dezodorant Garnier ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuje, że przegapiłam taką fajną promocje w Biedronce ;o

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez czasem uda mi się wygrzebać z biedronkowych wyprzedaży . Olej ze śliwek tak pięknie pachnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym peelingu Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę Ci tego przybyło :) We wrześniu kupiłam tylko waciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...